Om Jobbet - Senior PPC Specialist
Vi søger en Senior PPC Specialist, som kan arbejde fuldtid fra vores kontor i København K.
Som Senior PPC Specialist hos Algorize vil du arbejde med direkte med nogle af landets mest ambitiøse start ups og få indblik i hvordan vi arbejder med kunder på et globalt plan – både i Danmark, resten af Europa og USA.
Du kommer til at arbejde side om side med Algorize partnere, med henblik på at ekspandere de digitale løsninger, som vi tilbyder vores kunder.
Du vil dertil få ansvaret for en blandet portefølje af eksisterende og nye kunder – hovedsageligt webshops.
Du vil komme til at oprette nye kampagner, optimere eksisterende, finde ekspansionsmuligheder indenfor Google Ads universet og løbende kommunikere med dine kunder.
Dit endelige ansvar er dog at opnå resultater for vores kunder via positiv ROI, og skalerbar Google Ads annoncering.
Du kommer også til at have berøringsflade med Facebook annoncering og E-mail markedsføring.
Arbejdsopgaver - PPC Specialist
Din Profil
Du har skarpe meninger og en diplomatisk attitude. Du skal være sikker nok i dit felt til, at du kan indgå i en dialog med en kunde, se mulighederne og fremlægge disse muligheder. I Algorize har vi ikke en “nikke-tilgang”. Dvs. hvis det ikke er den rette strategi, tør vi godt sige imod, hvis vi mener, at der er en bedre måde at gøre det på.
Vi Tilbyder
Hos Algorize kommer du til at arbejde i hjertet af København med udsigt til Torvehallerne og Nørreport St.
Vi er et voksende team på 5 mand, som arbejder ud fra en performance kultur og altid stræber efter ny indlæring for at fortsætte med at være de forreste i vores felt.
Vi har et direkte samarbejde med Blazar Capital og Christian Arnstedt, hvor du herigennem får lov til at arbejde med nogle af landets mest prominente og ambitiøse start ups.
Uden for virksomheden arbejder vi også på at udvikle os personligt og udfordre os selv med personlige mål.
Du bliver altså en del af et team, der både kan være med til at skubbe dig frem professionelt og personligt.
Løn vurderes efter kvalifikationer.