Vores proces

1. SEO analyse og strategi

Med udgangspunkt i din egen data suppleret med indsigter fra de største SEO tools udarbejder vi en analyse, som ikke bare tager udgangspunkt i SEO best practices, men også i din forretning. Sammen udvikler vi en SEO strategi, der prioriterer værdiskabende projekter, som sikrer forretningsvækst ved hjælp af organisk trafik.

2. SEO på tværs af kanaler

Hos Algorize arbejder vi med SEO på tværs af kanaler og platforme. Vi hjælper dig både med SEO til din hjemmeside, Youtube, App, TikTok og Amazon platform. Det holistiske sammenspil sikrer en endnu større eksponering overfor dine kunder og øger derved din performance

3. Eksekvering

Vi kan stå for on-page optimering, teknisk support og opsætning af handlingsstærkt SEO tracking. Vi faciliterer også onboarding og workshops, der alt sammen skaber en stærk forståelse af, hvordan SEO bidrager til jeres forretning.

4. Performancemåling

Hos Algorize er det essentielt, at vi ikke blot sætter mål, men også måler præcis hvordan vores SEO-indsatser performer. Ved hjælp af analyseværktøjer og skræddersyede rapporteringer kan vi nøje overvåge og evaluere effekten af de forskellige SEO-aktiviteter.

Vi er certificerede Google Partnere

Hvad er Search Engine Optimisation?

SEO også kaldt søgemaskineoptimering, er simpelt sagt den disciplin og process, som optimerer din hjemmeside for at opnå den højeste mulige placering i de organiske søgeresultater.
Det som mange ofte overser er kun at tænke på Google som den eneste søgemaskine. I virkeligheden findes der mange måder at forbedre dine placeringer på søgemaskinerne, og afhængigt af din virksomheds branche og målgruppe, kan du opnå en konkurrencefordel ved også at fokusere på andre søgeplatforme end Google. En komplet SEO-strategi omfatter derfor også søgekanaler som Youtube, Bing, Pinterest, Amazon, TikTok eller endda app stores.
KONTAKT OS

Hvordan virker det?

Fra Interesse til Køb

Det er funnel logik for burhøns - forstå de forskellige formål med søgninger og bliv synlig på de rette søgninger

“Informationssøgning”
“Kommerciel søgning” 
“Kommerciel søgning” 
“Konverterende/transaktionel søgning” 

Udnyt efterspørgslen og opbyg autoritet

En moderne og holistisk tilgang

SEO Kompetencer

Hvorfor du skal bygge bro mellem paid og organisk search

Samlet set skaber kombinationen af betalt og organisk søgestrategi en synergisk effekt, der kan føre til bedre samlet søgeydelse, mere effektiv brug af dit marketingbudget og en stærkere online tilstedeværelse.
Forbedret synlighed: Ved at kombinere betalte og organiske søgeindsatser kan du dominere søgemaskinernes resultatsider (SERPs) for dine nøgleord. Denne dobbelte tilstedeværelse øger ikke kun din synlighed, men styrker også brugernes opfattelse af, at dit brand er en leder inden for det relevante område.
Søgetermer og performanceindsigter: Betalte søgeannoncer genererer hurtigt data, der giver indsigter i nøgleordenes effektivitet, som kan bruges til at optimere organiske SEO-strategier. Omvendt kan organisk søgning afsløre langsigtede tendenser i nøgleordspræstationer og brugerengagement, som kan finjustere betalte søgekampagner.
Omkostningseffektivitet: Når begge strategier er afstemt, kan hver informere den anden om budgetallokering og budstrategier, hvilket potentielt kan sænke omkostningerne pr. erhvervelse (CPA). For eksempel, hvis visse nøgleord præsterer exceptionelt godt i organisk søgning, kan du vælge at reducere budgettet for disse termer og omfordele midlerne til mere konkurrencedygtige nøgleord.

Sådan bygger du broen mellem paid og organisk search

ET HOLISTISK SETUP - SEO & CRO

Et holistisk SEO & CRO team

Dit team vil blive struktureret til at sikre effektivitet ved at aktivere færdigheder indenfor SEO & CRO.

Skal vi løfte din SEO indsats?

Vi rådgiver altid ud fra det konkrete behov, og tilbyder en gratis uforpligtende analyse af dit nuværende setup.

+45 23 95 17 44

mark@algorize.dk

Mark Sarinesen Thom - Algorize

Mark Thom

Partner @ Algorize