MessyWeekend er et dansk brillemærke på Shopify, som tilbyder en nøje udvalgt kollektion af solbriller, skibriller, blue light-briller og briller med styrke til kunder i Danmark, Asien og EU.
For at kunne skalere produktionen af nyt, on-brand blogindhold uden at tilføje manuelt arbejde, implementerede vi en specialudviklet app for MessyWeekend, der er integreret med Shopify. Appen gør os samt deres team i stand til at generere færdige blogindlæg ud fra et enkelt input (en titel eller et sæt keywords).
Appens nøglefunktioner inkluderer:
Vores custom-udviklede LLM-drevne app har givet Messyweekends content-strategi superkræfter. Den leverer brand-konsistente og SEO-perfekte indlæg på alle sprog, on-demand og fuldt stylet til deres webshop. Er du nysgerrig på hvordan den fungerer i praksis? Se herunder.
Efter lanceringen af appen oplevede MessyWeekend markante forbedringer i deres SEO-resultater og brugerengagement. Udover nedenstående forbedringer af nøgletal, så MessyWeekend også betydelige stigninger i gennemsnitlig tid på sitet, sider pr. session, +160% flere sessioner fra blogindlægs landingssider og en +34% forbedring i SEO intern linking score.
Markeder: Danmark, Asien & EU
Vi har været meget tilfredse med vores samarbejde med Algorize. Samarbejdet har ført til mange værdifulde indsigter og løft til vores marketing kampagner. Den samlede online omsætning har flotte væksttal, hvor SEO især har skilt sig ud, og det fundament Algorize har været med til at skabe.